Aan de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica leiden we studenten op tot excellente ingenieurs van de toekomst. Ingenieurs die zijn opgeleid tot experts binnen hun vakgebied, maar die ook hun potentieel aan persoonlijke vaardigheden ten volle hebben leren te benutten.

We leveren ingenieurs die vertrouwen hebben in hun vermogen om bij te dragen aan de wereldwijde maatschappelijke uitdagingen. Daarbij werken we vanuit een organisatiecultuur waarbinnen onderwijs(innovatie) wordt beloond, verbinding – tussen onderzoek en onderwijs – essentieel is en onze drie vakgebieden elkaar aanvullen. De wisselwerking tussen onderwijs en onderzoek draagt bij aan ons onderwijs van wereldklasse. Met elkaar werken we aan een inclusieve TU Delft gemeenschap, waarbinnen studenten nooit alleen zijn en trots zijn op hun persoonlijke en collectieve prestaties. De docenten van EWI werken dagelijks aan slimme oplossingen en gaan geen enkele uitdaging uit de weg.  Het opleiden van  reflectieve ingenieurs met diepgaande vakkennis die de uitdagingen van de toekomst aandurven, is hun actieve bijdrage aan een betere toekomst.

Vacatures

EWI heeft bijna 5000 bachelor- en masterstudenten en veel van onze docenten bieden cursussen wiskunde en digitale vaardigheden aan studenten van de hele campus. Wil je werken in een uitdagende en bruisende omgeving en ambieer je een academische carrière met een focus op onderwijs? Solliciteer dan hieronder op een van onze vacatures.