Turn The Page

Turn The Page is het magazine van ID, de studievereniging van IO, in samenwerking met de afdeling Communication van de faculteit Industrieel Ontwerpen. Het magazine beschrijft in korte artikelen het vakgebied industrieel ontwerpen, de faculteit en de studievereniging. De TTP heeft een oplage van 6.900 stuks en wordt verstuurd naar alle leden van ID, Turn The Page-leden, alumni, en medewerkers van Industrieel Ontwerpen. Onderstaand vindt u geselecteerde artikelen uit de laatste acht nummers. Wilt u de hele editie lezen? Dan kunt u een abonnement op het magazine nemen.

Abonnee worden?

Wilt u op de hoogte blijven van wat er speelt bij de faculteit Industrieel Ontwerpen, meer te weten komen van het vakgebied? Word dan abonnee voor â‚¬10,- per jaar, en ontvang de Turn The Page twee keer per jaar.