Beste docent en meest innovatief onderwijstalent TU Delft

Calvin Rans, universitair docent bij de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechnologie (LR), is verkozen tot de beste docent van de TU Delft 2018.

Humans of TU Delft: Nadine Duursma

Who are the people who study and work at TU Delft? We meet them in Humans of TU Delft.

Profiel van een Prof: Prof. dr. Stefan Hickel

Prof. dr. S. (Stefan) Hickel, Hoogleraar Computational Aerodynamics en hoofd van de sectie Aerodynamics aan de TU Delft.

06 november 2018

Profiel van een Prof: Prof. dr. C. (Christos) Kassapoglou

Dr. C. (Christos) Kassapoglou, Professor Aerospace Structures & Materials aan de TU Delft.

05 november 2018

Grande Médaille Franse Materiaalkundevereniging voor Van der Zwaag

Sybrand ontvangt de Grande Médaille voor het totale onderzoekswerk in zijn loopbaan.

25 oktober 2018

MAVLab gaat Pelikaandrone ontwikkelen voor Rijkswaterstaat

Op 23 oktober vond tijdens het event ‘Drones in het Waterbeheer’ de kick-off en ondertekening plaats van een nieuw project.

22 oktober 2018

Wat vliegende robots ons kunnen leren

‘Fruitvlieg’ is niet het eerste waar je aan denkt als je de Delfly Nimble ziet fladderen, met zijn 30cm spanwijdte.

15 oktober 2018

TU Delft in EU-project over manipulatie en exploitatie van asteroïden voor duurzaam gebruik van de ruimte

11 oktober 2018

TU Delft ontvangt als eerste internationale universiteit de Lockheed Martin Excellence Award

10 oktober 2018

L&R-student Nadine Duursma gekozen voor IAWA-beurs

De International Aviation Womens Association (IAWA) heeft bachelorstudent Nadine Duursma uitverkoren.