TU Delft AE Alumni Chapter evenement op 7 november 2019 in Hamburg

Op 7 november 2019 organiseerde het Luchtvaart- en Ruimtevaart alumni chapter een TU Delft alumni-evenement in Hamburg. LR Alumnus Paul Bogers, Managing Director Fuel Technologies, opende de deuren van het Shell Technology Centre voor deze bijeenkomst. Het evenement begon met een rondleiding door de faciliteit, waarbij Shell-medewerkers uitleg gaven over Shells route naar een duurzamere energiesector en de innovaties waar ze aan werken.

Mechteld van Beijeren, TU Alumni Relations Coördinator, vertelde over nieuwe ontwikkelingen en innovaties binnen de faculteit LR. Vervolgens lichtte Dr. Arvind Gangoli Rao, universitair hoofddocent aan de afdeling Flight Performance and Propulsion, zijn visie op duurzame luchtvaart toe en presenteerde actuele innovatieve oplossingen die binnen de faculteit worden ontwikkeld. Dat leidde tot een interessante discussie tussen de alumni en  studenten, die ook waren uitgenodigd.

Het succesvolle evenement was een interessante bijeenkomst waar iedereen de kans kreeg om vanuit twee verschillende perspectieven te leren over de energietransitie en vooral om te netwerken met alumni in de regio.

Met de alumni chapters wil de faculteit een ‘networking hub’ van alumni in het buitenland creëren, aangezien een van de doelstellingen van de faculteit is om onze alumni overal ter wereld samen te brengen. Naast het Hamburg/Bremen chapter zijn er ook alumni chapters in München en Toulouse.