Vacatures bij de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek

De faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de Technische Universiteit Delft is een van de hoogst scorende (en een van de meest volledige) communities voor onderzoek, onderwijs en innovatie in de wereld op het gebied van de luchtvaart- en ruimtevaarttechniek. Meer dan 250 wetenschappers (waarvan 124 universitair (hoofd)docenten en hoogleraren), ongeveer 340 promovendi en bijna 3000 BSc en MSc studenten zetten disciplines uit de luchtvaart- en ruimtevaarttechniek in om de grote wereldwijde maatschappelijke uitdagingen op te lossen die ons vandaag de dag bedreigen. Klimaatverandering is zonder twijfel hiervan de belangrijkste.  Onze focus: duurzame luchtvaart- en ruimtevaart, big data en kunstmatige intelligentie, bio-geïnspireerde technologie en slimme instrumenten en systemen. Werken aan de faculteit betekent samenwerken. Met partners in andere faculteiten, kennisinstellingen, overheden en industrie - aerospace en non-aerospace. In field labs en innovatiehubs op onze universiteitscampus en ver daarbuiten.

Wij zien het als onze verantwoordelijkheid om wetenschappelijke en technologische doorbraken te creëren voor een betere wereld, in lijn met de duurzaamheidsdoelstellingen van de Verenigde Naties. We zijn op zoek naar nieuwe collega's met het talent en de moed om nieuwe richtingen te verkennen, onze horizon te verbreden en het onvoorstelbare mogelijk te maken.

Dean Prof. Dr. Henri Werij

It's up TU by Henri Werij

Kijktijd: 0,41s

It's up TU by Henri Werij

Kijktijd: 0,41s

Vacatures bij de faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek

De faculteit Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek van de Technische Universiteit Delft is een van de hoogst scorende (en een van de meest volledige) communities voor onderzoek, onderwijs en innovatie in de wereld op het gebied van de luchtvaart- en ruimtevaarttechniek. Meer dan 250 wetenschappers (waarvan 124 universitair (hoofd)docenten en hoogleraren), ongeveer 340 promovendi en bijna 3000 BSc en MSc studenten zetten disciplines uit de luchtvaart- en ruimtevaarttechniek in om de grote wereldwijde maatschappelijke uitdagingen op te lossen die ons vandaag de dag bedreigen. Klimaatverandering is zonder twijfel hiervan de belangrijkste.  Onze focus: duurzame luchtvaart- en ruimtevaart, big data en kunstmatige intelligentie, bio-geïnspireerde technologie en slimme instrumenten en systemen. Werken aan de faculteit betekent samenwerken. Met partners in andere faculteiten, kennisinstellingen, overheden en industrie - aerospace en non-aerospace. In field labs en innovatiehubs op onze universiteitscampus en ver daarbuiten.

Dean Prof. Dr. Henri Werij

Beschikbare vacatures