Meet the Professor is een project van WIJStad en Wetenschapsknooppunt TU Delft. Het concept Meet the Professor is ontwikkeld in Nijmegen, uitgebouwd in Utrecht en wordt nu ook georganiseerd in Delft.

Wetenschapsknooppunt TU Delft

In het Wetenschapsknooppunt TU Delft werken medewerkers, onderzoekers en ontwerpers van de TU Delft samen met leerkrachten basisonderwijs aan projecten waarbij het ontwerpproces centraal staat. Doel is om zowel leerlingen als leerkrachten te stimuleren in creatief denken, ontwerpen en onderzoeken. Kijk op de website voor meer informatie over ons praktijkgericht onderzoek, workshops & trainingen en direct inzetbaar lesmateriaal over ontwerpend en onderzoekend leren.

TU Delft | WIJStad

Het programma WIJStad van de TU Delft inspireert en verbindt bewoners van Delft, studenten en onderzoekers. Hoe? Wetenschappers doen onderzoek in de stad Delft, studenten denken via projecten en vakken na over vraagstukken van de stad en dragen op sociaal vlak bij door zich vrijwillig in te zetten voor bewoners. Zo ontstaat een waardevolle uitwisseling tussen de stad en de universiteit. Meet the Professor is één van de extra activiteiten die het programma WIJStad initieert om zulke uitwisselingen tot stand te brengen.

Heb je een vraag of opmerking over Meet the Professor? Lees de veelgestelde vragen of neem contact met ons op!