Pre-University On campus Tracks

Fase 3 van het TU Delft Pre-University Programme

Voor deelname aan de Pre-University On campus Tracks kun je alleen in aanmerking komen als je fase 1 en 2 van het TU Delft Pre-University Programme hebt volbracht. Na goede afronding hiervan ontvang je per mail een uitnodiging om je in te schrijven voor de selectie voor deelname aan de Pre-University On campus Tracks. We vragen je daarbij om een motivatiebrief en om schriftelijke toestemming van je school voor vrijstelling van lessen, zodat je op 1, 8, 15 en 22 maart 2024 naar Delft kunt komen.

Verdere instructie vind je te zijner tijd in de uitnodigingsmail.

Welke On campus Tracks zijn er?

Hieronder een opsomming van de Pre-University On campus Tracks in maart 2024. Klik verder voor een korte beschrijving van iedere track. Bij inschrijving voor de selectie voor deze fase van het TU Delft Pre-University Programme kun je je voorkeur in een top 2 aangeven.