Alumni Backstage Tours 2023

Met veel plezier nodigen we u uit voor exclusieve rondleidingen op de campus van TU Delft. Onze universiteit is in de loop der jaren aanzienlijk gegroeid en geëvolueerd en we kunnen niet wachten om alle veranderingen en ontwikkelingen te laten zien die hebben plaatsgevonden sinds uw afstuderen. Tijdens de rondleidingen krijgt u de kans om onze state-of-the-art faciliteiten te verkennen, waaronder TU Delft Dream Hall, the Green Village en diverse gebouwen. De gidsen zullen hun ervaringen en inzichten met u delen.

Of u nu recent bent afgestudeerd of vele jaren geleden, we geloven dat u de rondleidingen informatief, boeiend en plezierig zult vinden. U krijgt ook de kans om in contact te komen met mede-alumni en terug te denken aan je tijd op de universiteit. Na de campusrondleidingen praten we tijdens een borrel na en kunt u herinneringen ophalen aan de studietijd met mede-alumni.

Registreer om een plek te reserveren en aanvullende details over het evenement te ontvangen. De kosten per tour bedragen €10. We kijken ernaar uit om u binnenkort te zien en onze passie voor onderwijs en innovatie met u te delen.

Let op: om deel te kunnen nemen aan de Backstage Tours dient u goed ter been te zijn en trappen te kunnen lopen.