DEAN online events ‘meet the start-ups tour’

Meet the start-ups tour

Nederlandse technische universiteiten worden over de hele wereld erkend om baanbrekend onderwijs en onderzoek. Het is dus niet verwonderlijk dat onze afgestudeerden enorme impact maken als oprichters van opkomende start-ups. Tijdens een nieuwe reeks online evenementen van Dutch Engineers Alumni Network (DEAN), ook wel ‘meet the start-ups tour’ genoemd, ontmoet je jonge ondernemende alumni die hun inspiratie, uitdagingen en ambities voor de toekomst zullen delen!

De voertaal van deze evenementen is Engels.

Geen resultaten gevonden.

Wat is het DEAN alumni netwerk?

DEAN staat voor Dutch Engineers Alumni Network en is het Nederlandse netwerk voor ingenieurs van TU Delft, UTwente, Wageningen University & Research en TU Eindhoven. De eerste activiteiten begonnen in 2014 en inmiddels zijn er actieve groepen alumni in Australie, Frankrijk, Duitsland, Scandinavie, Spanje, Zwitserland en de Verenigde Staten. Gezamenlijk heeft 4TU meer dan 280.000 alumni, waarvan 60.000 in het buitenland.