Vier met ons het 180-jarige bestaan van TU Delft

Op donderdag 9 juni ontmoeten alumni, relaties van het Universiteitsfonds Delft, wetenschappers en de nieuwe generatie ingenieurs elkaar op de campus. Bent u erbij?

Wij staan dit jubileumjaar stil bij de energietransitie. Deze transitie wordt elke dag verder vormgegeven in lopend onderzoek, nieuwe initiatieven en labs, samenwerkingen en het opleiden van ingenieurs voor een duurzame wereld. Onze wetenschappers en studenten geven u graag een persoonlijke inkijk in de Delftse ontwikkelingen op de TU Delft for Life | Xperience Day.

Ontdek de nieuwste (field)labs, deel uw ervaring met studenten en oud-studiegenoten en laat u verrassen door grensverleggend onderzoek. Ik kijk er naar uit om u persoonlijk te verwelkomen.

Samen versnellen we de energietransitie!