Nomineer de Alumnus van het Jaar

Sinds 2011 wordt de Alumnus van het Jaar gekozen uit alumni die hun sporen hebben verdiend in de wereld van innovatie en onderzoek. Deze winnaars schitteren met een plaquette op de Alumni Walk of Fame op de campus in het Mekelpark en er is nog genoeg ruimte voor de sterren van de toekomst.

Jij kunt een alumnus aandragen die kans maakt, dit kan tot en met 30 april 2024. Laat ons middels onderstaand formulier weten wie jij wilt nomineren en waarom, graag zo volledig mogelijk invullen zodat wij de juiste persoon gemakkelijk kunnen vinden.

Criteria

• Delftse Ingenieur: minimaal ir./MSc/Phd titel aan TU Delft behaald

• Maatschappelijke impact: heeft recent een aansprekende functie gekregen/project gedaan/succes behaald/prestatie geleverd met duidelijk maatschappelijke impact waar we (TU Delft, studenten en alumni) trots op kunnen zijn.

• Inspirerend: de reden waarom voor deze Alumnus van het Jaar is gekozen moet studenten en alumni kunnen inspireren om zelf nog meer uit hun studie aan TU Delft te halen.

• Delfts: de verbinding met Delft moet duidelijk zijn. De aan TU Delft opgedane kennis moet onderdeel zijn van het succes van de Alumnus van het Jaar of in ieder geval een belangrijke rol spelen/gespeeld hebben in de carrière van de Alumnus van het Jaar.

• Technisch hoogstandje: er zijn bonuspunten voor technische hoogstandjes.

Alumni Relations - Alumnus van het jaar

Mijn gegevens