TU programma ‘stoppen met roken’

De TU Delft wil haar medewerkers en studenten graag ondersteunen bij hun voornemen om te stoppen met roken. Naast de opties om begeleiding via eigen zorgverzekering aan te vragen, organiseren we groepssessies (nu online en later ook op de campus) voor medewerkers (en studenten) die hulp nodig hebben met stoppen. Dit doen we samen met X.

Doe mee!

De groepssessies “we stoppen” zullen bestaan uit steeds drie online bijeenkomsten van een uur. Tijdens deze sessies, waarin de deelnemers worden begeleid door een deskundige coach vanuit het Health Coach Programma, ligt de nadruk op het elkaar motiveren en steunen bij het stoppen met roken en vooral het volhouden.

Spoor ook je rookmaatje(s) aan om mee te doen!

Heb je interesse om deel te nemen aan een groepssessie geef je dan hier op. Bij voldoende interesse zal een nieuwe workshop worden georganiseerd.