Contact Centre
(vacancy for TU Delft students)

Welkom bij het Contact Centre
Het Contact Centre is het eerste aanspreekpunt voor algemene vragen over studeren aan de TU Delft. Hier kun je terecht met vragen over het kiezen van een studie, inschrijven, collegegeld, studeren in het buitenland, huisvesting, visa en nog veel meer.
Wat kan ik zelf regelen?
- Waar kan ik meer informatie vinden over mijn aanmelding/ inschrijving? Download de MyTUDelft App of kijk op Osiris
- Afspraken met de Studieadviseurs
- Afspraken maken met International Insurances
- Open spreekuur bij International Insurance, Studieadviseurs en Psychologen
Wat kan het Contact Centre voor jou betekenen?
Digitaal
Stuur een email met je studentnummer en het document dat je nodig hebt naar contactcentre-esa@tudelft.nl.
De volgende documenten kunnen wij uitgeven:
- Verklaring van afstuderen
- Bewijs betaald collegegeld (BBC) voor andere onderwijsinstelling
- Cijferlijst (met of zonder GPA)
- Documenten voor verificaties onderwijsinstellingen
- Verklaring behaalde studiepunten
- Tekenen en stempelen van verklaringen voor instanties
Aan de Balie
- Campuskaart maken
Deze wordt na betaling van € 7,00 direct voor je geprint op vertoon van een legitimatiebewijs - Waarmerken diploma TU Delft
We verzoeken je jouw originele diploma en kopieën mee te nemen (Max. 3) - Inleveren van een gewaarmerkt kopie van een diploma en/of deficiëntie certificaat voor de toelatingsprocedure.
CORONAVIRUS SERVICES UPDATES
Tot nader order zal gebouw 30A gesloten zijn i.v.m. COVID-19 (Corona).Onze dienstverlening blijft beschikbaar via email en telefoon.
- 015 27 88012
- contactcentre-esa@tudelft.nl
-
Building 30a
Jaffalaan 9a (ingang Mekelweg)
2628 BX Delft
Openingstijden:
Alleen open op afspraak van dinsdag tot en met donderdag.
Het Contact Centre is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 12:00 en van 12:30 tot 16:00.
Postadres:
TU Delft Education & Student Affairs (ESA)
t.a.v. een van onderstaande teams
Postbus 5
2600 AA Delft
Kies een van de onderstaande teams:
Enrolment & Finance
(o.a. (late) inschrijving, uitschrijving, betaling, verificatie vooropleiding)
Admission & Mobility
(o.a. toelating met buitenlandse vooropleiding, schakelopleiding, uitwisseling, visa, beurzen)
Services
(o.a. Profileringsfonds (voorheen RAS), bezwaarschriften, huisvesting)