Contact Centre

Welkom bij het Contact Centre

Het Contact Centre is het eerste aanspreekpunt voor algemene vragen over studeren aan de TU Delft. Hier kun je terecht met vragen over het kiezen van een studie, inschrijven, collegegeld, studeren in het buitenland, huisvesting, visa en nog veel meer.

Wat kan ik zelf regelen?

Wat kan het Contact Centre voor jou betekenen?

Digitaal

Stuur een email met je studentnummer en het document dat je nodig hebt naar contactcentre-esa@tudelft.nl.

De volgende documenten kunnen wij uitgeven:

  • Verklaring van afstuderen
  • Bewijs betaald collegegeld (BBC) voor andere onderwijsinstelling
  • Cijferlijst (met of zonder GPA)
  • Documenten voor verificaties onderwijsinstellingen
  • Verklaring behaalde studiepunten
  • Tekenen en stempelen van verklaringen voor instanties 

Aan de Balie

  • Campuskaart maken
    Deze wordt na betaling van € 7,00 direct voor je geprint op vertoon van een legitimatiebewijs
  • Waarmerken diploma TU Delft
    We verzoeken je jouw originele diploma en kopieën mee te nemen (Max. 3)
  • Inleveren van een gewaarmerkt kopie van een diploma en/of deficiëntie certificaat voor de toelatingsprocedure.

Openingstijden:

Alleen open op afspraak van maandag tot en met vrijdag.

Het Contact Centre is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 12:00 en van 12:30 tot 16:00.