Contact Centre

Welkom bij het Contact Centre
Het Contact Centre is het eerste aanspreekpunt voor algemene vragen over studeren aan de TU Delft. Hier kun je terecht met vragen over het kiezen van een studie, inschrijven, collegegeld, studeren in het buitenland, huisvesting, visa en nog veel meer.
Wat kan ik zelf regelen?
- Waar kan ik meer informatie vinden over mijn aanmelding/ inschrijving? Download de MyTUDelft App of kijk op MyTUDelft web
- Afspraken met de Studieadviseurs
- Open spreekuur bij de Studieadviseurs, Psychologen, Studentendecanen en medewerkers van het Career Centre
Wat kan het Contact Centre voor jou betekenen?
Digitaal
De onderstaande documenten kunnen aangevraagd worden via deze website:
- Verklaring van afstuderen
- Bewijs betaald collegegeld (BBC) voor andere onderwijsinstelling
- Cijferlijst (met of zonder GPA)
- Documenten voor verificaties onderwijsinstellingen
- Verklaring behaalde studiepunten
- Tekenen en stempelen van verklaringen voor instanties
Aan de Balie
- Campuskaart maken
Deze wordt na betaling van ⬠7,00 direct voor je geprint op vertoon van een legitimatiebewijs - Waarmerken diploma TU Delft
We verzoeken je jouw originele diploma en kopieƫn mee te nemen (Max. 3) - Waarmerken diploma supplement TU Delft
We verzoeken je jouw originele diploma supplement en kopieƫn mee te nemen (Max 2) - Inleveren van een gewaarmerkt kopie van een diploma en/of deficiƫntie certificaat voor de toelatingsprocedure.
Bereikbaarheid tijdens de feestdagen
⢠ESA gebouw is gesloten op maandag 25 december 2023 t/m maandag 1 januari 2024⢠Telefonisch bereikbaar op 27 t/m 29 december 2023 van 10:00 tot 12:00 uur
We wensen je fijne feestdagen
- 015 27 88012
- contactcentre-esa@tudelft.nl
-
Building 30a
Jaffalaan 9a (ingang Mekelweg)
2628 BX Delft
Openingstijden:
Maandag tot en met vrijdag
van 09:00 tot 16:30
Het Contact Centre is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag
van 10:00 tot 12:00 uur en
van 13:00 tot 16:00 uur.