1-op-1 gesprekken

Heb je een specifieke vraag die niet wordt behandeld in een van onze workshops, of heb je meer tijd nodig dan een inloopspreekuur? Maak dan een afspraak met een van onze adviseurs. Weet je niet precies bij welke adviseur je terecht moet zijn, stuur dan een mail naar careerandcounsellingservices@tudelft.nl.

Je kunt in je eigen faculteit voor 1-1 gesprekken terecht bij je studieadviseur.

Als het om ongewenst gedrag gaat en je graag een afspraak wilt maken voor een 1-op-1 gesprek met de externe vertrouwenspersoon van de TU Delft, dan kan dat hier

Career counsellors

Om een ​​afspraak te plannen, of als je vragen hebt over studie(her)keuze en loopbaan, stuur een mail naar careercentre@tudelft.nl.

Tijdens het eerste gesprek met de aan jou toegewezen Loopbaanadviseur zal worden bepaald of een sessie voldoende is of dat het aan te raden is meerdere gesprekken in te plannen.

Kosten en Annuleren

Een individueel gesprek is gratis voor studenten, EngD trainees en PhD’s en duurt 45 minuten. Als je je afspraak hebt bevestigd maar vanwege ziekte of andere omstandigheden niet kunt komen, vragen we je dit ons tenminste 24 uur van tevoren per mail te melden: careercentre@tudelft.nl. Hoe eerder we weten dat er een plekje vrijkomt, hoe groter de kans dat we een andere student kunnen helpen op die datum en dat tijdstip. Als je niet annuleert en niet komt opdagen, zullen we €10 als een no-show fee in rekening brengen.

Studentenpsychologen

Studentendecanen

Heb je een vraag voor de studentendecanen? Stuur een mail naar  centralcounsellors@tudelft.nl  of bel met 015-2788004.

Je eerste aanspreekpunt bij vragen en problemen rond je studie is altijd je studieadviseur op de faculteit. Je kunt door je studieadviseur doorverwezen worden naar de studentendecanen. Wat wij jou kunnen bieden bestrijkt een breed gebied.