De start van je opleiding Technische Wiskunde

Het studiejaar gaat van start op maandag 4 september 2023. Je wordt die ochtend welkom geheten door het kernteam van de opleiding Technische Wiskunde. Dit team bestaat uit de opleidingsdirecteur Wolter Groenevelt, de bachelorcoördinator Joost de Groot, de studieadviseur Nadia Palliser en de onderwijscoördinator Martine van der Laag-Hoogendijk.

Tijdens deze bijeenkomst krijg je nuttige informatie over de opleiding en wordt je wegwijs gemaakt binnen de opleiding. Deze introductie zal on campus plaatsvinden. Eind augustus ontvang je een email met informatie over deze eerste dag. Op de website Wegwijs op de TU Delft staan meer antwoorden op algemene vragen. Informatie over de faculteit EWI vind je op de studentenportal.

Hieronder staan een aantal veel gestelde vragen over de bachelor Technische Wiskunde. Heb je hierna nog vragen, neem contact met ons op via programmecoordinator-eemcs@tudelft.nl. Vermeld naast je vraag ook je naam en studentnummer in de mail.