Servicepunt

Het Selfservice portal en de servicepunten leveren de eerstelijnsservice op het gebied van CRE&FM (Campus and Real Estate & Facility Management), ICT (Informatie en Communicatie Technologie), O&S (Onderwijs & Studentzaken) en HR (Human Resources).

Medewerkers, studenten en bezoekers kunnen voor een breed scala aan diensten bij een Servicepunt terecht. Alle informatie over producten en diensten is terug te vinden op het Selfservice Portal. Daar kun je diensten en producten aanvragen of digitaal een vraag indienen bij de Servicedesk. Daarnaast hebben alle faculteiten en de TU Library een eigen Servicepunt. Zo is er altijd een Servicepunt bij je in de buurt.

Heb je vragen of ben je op zoek naar informatie? Ga naar het Selfservice Portal of het Servicepunt in jouw gebouw.

Storing melden?

Tijdens kantooruren (ma t/m vrij 08.00 – 17.30 uur)
Je kunt een storing via het Selfservice Portal, telefonisch of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt in jouw gebouw. Je melding wordt direct opgepakt. 

Na kantooruren en in het weekend
Je kunt een storing via het Selfservice Portal of per e-mail doorgeven aan het Servicepunt. Je melding wordt de eerstvolgende werkdag direct opgepakt.

Storingen en onderhoud

Informatie over ICT storingen en onderhoud vind je op de Meldingenpagina van ICT.

 

Applied Sciences

Gebouw: 50 / 58

Bouwkunde

Gebouw: 2c / 3 / 5 / 6 / 8 / 15

Civiele Techniek

Gebouw: 23 / 26

Drebbelweg

Gebouw: 35 / 39

ECHO

Gebouw: 29

Electrotechniek, Wiskunde en Informatica

Gebouw: 35 / 36 / 37 / 38

Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica, gebouw 28

Gebouw: 28

Fellowship

Gebouw: 66

Industrieel Ontwerpen

Gebouw: 32 / 32a

Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek

Gebouw: 60 / 61 / 62 / 63 / 64 / 66 / 188

Mechanical Engineering (ME)

Gebouw: 34 / 34a / 34b / 43 / 45

Pulse

Gebouw: 33a

Techniek, Bestuur en Management (OTBM)

Gebouw: 30a / 30b / 30c / 31

Technische Natuurwetenschappen

Gebouw: 22

TU Library

Gebouw: 20 / 21

Openingstijden

Openingstijden algemeen
Maandag t/m vrijdag:  08:00 uur - 22:00 uur (met uitzondering van ME: 08:00 - 17:30 uur, CiTG: 08:00 - 23:00 uur en TNW: 08:00 - 20:00 uur).

Openingstijden Servicepunt Library en Servicepunt Pulse en Servicepunt ECHO
Maandag t/m zondag: 08:00 uur - 00:00 uur.

Tijdens tentamenperiodes of vakanties kunnen de openingstijden afwijken. Voor de Library vind je dit op deze pagina.

 

 

Diensten

Je vindt de diensten voor de gehele campus terug in de producten- en dienstencatalogus van ICT & FM.  

Studenten kunnen voor O&S diensten bij het Servicepunt op de faculteit terecht voor:

  • alle vragen met betrekking tot het rooster
  • een afspraak te maken bij de studieadviseur (m.u.v. CiTG en LR)
  • de examenaanvraagformulieren in te leveren
  • de verklaringen op te halen (m.u.v. EWI)
  • de cijferbriefjes in te leveren
  • gewaarmerkte cijferlijsten uit te draaien
  • een collegezaal te reserveren om af te studeren