Aanmelden voor onderwijs BSc studenten - MyTUDelft app

Aanmelden voor vakken spring semester – MyTUDelft app

Belangrijk bericht voor alle BSc-studenten m.b.t. het aanmelden voor onderwijs van het spring semester (kwartaal 3 en 4) 2023-2024

Lees alle informatie op deze website goed door voordat je je gaat aanmelden!

Op 4 december gaat de aanmelding voor IO BSc vakken in het spring semester 2023-2024 (kwartaal 3 én 4) open. Aanmelden doe je in de MyTUDelft app. De aanmelding is twee weken open; je kunt je dus tot uiterlijk zondag 17 december 23.59 uur aanmelden.

Meld je tijdig en correct aan, want geen aanmelding betekent geen onderwijs in het spring semester!

Kijk hieronder welke informatie voor jou van toepassing is, en lees die informatie goed door!
We onderscheiden de volgende groepen:

• 1e jaars student: Gestart in september 2023 met de IO BSc,
  • 2e jaars student: Gestart in september 2022 met de IO BSc,
  • 3e jaars student: Gestart in september 2021  met de IO BSc
  • Student gestart in september 2020 of eerder en gaat nog IO BSc onderwijs volgen in het komende semester
  • Student die in februari start met de IO Master: Je gaat geen BSc onderwijs volgen in het komende semester. Aanmelding voor IO-MSc-vakken is ook voor jou van toepassing (zie hieronder).

Let op: je kunt je per semester voor maximaal 40 EC aanmelden. Is er een goede reden dat je meer dan 40 EC wilt gaan doen? Dien dan voor de aanmeldperiode een verzoek in bij educationregulations-ide@tudelft.nl.

Vragen?

Heb je vragen over je studieplanning? Neem dan contact op met een van de studieadviseurs.

Heb je vragen over je (her)inschrijving in Studielink? Neem dan contact op met het Contactcenter.

Heb je vragen over het inschrijven voor vakken? Stuur een e-mail naar de onderwijscoördinator van de faculteit via coe-ide@tudelft.nl of bezoek een van de speciale inloopspreekuren. Deze vinden plaats van 12.45-13.30 in de gang van C-4 en worden gehouden op 5, 7, 11 en 13 december.

Afmelden

Als je bij nader inzien niet wilt meedoen aan een vak waarvoor je je eerder had aangemeld, meld je dan weer af via MyTUDelft. Doe je dit minder dan een week voor de start van een vak, stuur dan ook een afmeldingsbericht naar het betreffende vak emailadres/naar de vakcoördinator. Op die manier kunnen wij het onderwijs en de bijbehorende capaciteit zo goed mogelijk organiseren.