Over Ons

Lustrumcommissie
Alizé Hall, Paul Althuis, Ellen Vroemen, Evelyne Esveld, Kornelis Blok (voorzitter), Marije Hozee, Fatima Boutoutouh, Michiel Kreutzer, Maryam Alimoradi Jazi, Deborah Nas (niet op foto) Dave Boomkens (niet op foto).

Contact
Je kunt contact opnemen met de lustrumcomissie via Maryam Alimoradi Jazi: M.AlimoradiJazi@tudelft.nl

Accelerator Team
Het Accelerator Team is een team van tien getalenteerde Delftse wetenschappers op het gebied van energie, die de impact van de TU Delft op de energietransitie en de beoogde versnelling daarvan in kaart brengen. Onze actieve rol in de energietransitie uitdragen en als universiteit het voortouw nemen in dit domein. Het team staat onder leiding van Deborah Nas, hoogleraar Strategic Design for Technology-based innovation aan de faculteit Industrieel Ontwerpen.