Toezichthoudend Medewerker Stralingsbescherming Versnellers D

Gedegen opleiding | Extra aandacht voor veiligheid bij hoogenergetische straling | Betrokken docenten

De opleiding Toezichthoudend Medewerker Stralingsbescherming Versnellers D (TMS-V-D) richt zich op medewerkers die toezicht houden op of zelfstandig werken met versnellers. Er wordt veel aandacht besteed aan risico’s op inwendige besmetting en het veilig werken met versnellers. Deze onderwerpen worden onder andere in de opleiding behandeld:

• Radioactiviteit
  • Activatie bij hoogenergetische straling
  • Praktische vuistregels
  • Relevante wet- en regelgeving
  • Maatregelen ter voorkoming van inwendige besmetting

Doelgroep
Medewerkers die toezicht houden op toepassingen, of zelfstandig werken met, versnellers. Zoals een cyclotron of lineaire versneller waarbij geen of weinig (0,2 Reinh) activering optreedt.

Opleidingsdata nog niet bekend, je kunt je vrijblijvend aanmelden voor de wachtlijst
Locatie TU Delft Reactor Instituut
Min. aantal deelnemers 4 personen
Studiebelasting tijdsduur opleiding: 7 dagen | zelfstudie: 7 dagen
Voertaal Nederlands
Examen ja, examenduur: 100 minuten
Diploma ja, wettelijk erkend diploma
Kosten € 3.990,-
Overige een vooropleiding op MBO-niveau, bij voorkeur in een medische, technische of natuurwetenschappelijke richting, is wenselijk

Onverhoopt annuleren?

Indien na definitieve inschrijving, de deelnemer of diens werkgever beslist de opleiding te annuleren, worden hiervoor kosten berekend.
Minder dan 2 weken maar meer dan 1 week voor aanvang van de opleiding bedragen de annuleringskosten 50% van het totaal bedrag. Minder dan 1 week voor de start is het 75% van het totaalbedrag.