02 november 2020

Acht Best Graduates genomineerd voor TU Delft Best Graduate 2020

Vandaag, 3 november, maakt het Universiteitsfonds Delft de acht Best Graduates 2020 van de TU Delft bekend. Elk jaar selecteren de acht faculteiten van de TU Delft hun beste afstudeerder. Op 17 november, tijdens de online TU Delft Best Graduate Award Ceremony, zullen de ingenieurs ieder hun persoonlijke verhaal vertellen achter hun innovatief onderzoek en presenteren ze de resultaten van hun afstudeerscriptie.

20 oktober 2020

Coöperatiefonds Rabobank steunt Universiteitsfonds in de strijd tegen COVID-19

Het Universiteitsfonds Delft heeft een donatie van €5.000,- ontvangen uit het Rabobank Coöperatiefonds. Met deze donatie kan de TU Delft, onder leiding van prof. dr. ir. Philomena Bluyssen, onderzoeken hoe ventilatie de verspreiding van het coronavirus beïnvloedt.

01 september 2020

Succesvolle eerste vlucht voor de TU Delft Flying-V

De eerste testvlucht van het schaalmodel van de Flying-V was succesvol.

31 augustus 2020

Bert van Wee | Leermeester 2020

Professor Bert van Wee, hoogleraar Transportbeleid bij de Faculteit Techniek, Bestuur en Management (TBM) is maandag 31 augustus door het Universiteitsfonds Delft uitgeroepen tot Leermeester 2020.

16 juli 2020

Belactie van 20 juli t/m 1 aug 2020

Van 20 juli – 1 augustus 2020 belt het Universiteitsfonds Delft namens de TU Delft met vijf TU studenten een grote groep donateurs die aan het TU Delft COVID-19 Response Fund gegeven geven.

07 juli 2020

TU Delft COVID-19 Webinar

Speciaal voor alle donateurs die bijgedragen hebben aan het TU Delft COVID-19 Response Fund, organiseerde het Universiteitsfonds Delft op donderdag 25 juni het TU Delft COVID-19 Webinar. U kunt het webinar hieronder terugkijken.

13 mei 2020

Alumna Lefki Loverdou wint Marina van Dammebeurs 2020

Woensdag 13 mei jl. vond de uitreiking van de Marina van Dammebeurs 2020 plaats. De uitreiking was dit jaar anders dan anders, namelijk online. Ruim 50 vrienden, familie, oud-studiegenootjes en collega’s belden in om de Marina van Damme Award Ceremony 2020 online bij te wonen. Twee indrukwekkende video-pitches en een kort juryberaad verder maakte prof.dr. Marina van Geenhuizen, voorzitter van de jury, bekend dat Lefki Loverdou zich tot winnaar 2020 mocht noemen.

21 april 2020

Twee kandidaten genomineerd voor de Marina van Damme Grant 2020

Elk jaar organiseert het Universiteitsfonds Delft de uitreiking van de Marina van Damme Grant. De genomineerden 2020 zijn Lefki Loverdou, alumna Faculteit Civiele Techniek en Geowetenschappen, MSc. Water Management en Martina Cuschieri, alumna Faculteit Werktuigbouwkunde, Maritieme Techniek & Technische Materiaalwetenschappen, MSc Biomedical Engineering.

14 april 2020

Delftse alumni en donateurs steunen Delftse technologie in de strijd tegen COVID-19

Vanuit het TU Delft COVID-19 Response Fund worden TU Delft onderzoekers en studenten gesteund die een bijdrage leveren aan de strijd tegen COVID-19. Dank aan ruim 750 alumni van de TU Delft en donateurs van het Universiteitsfonds die al gehoor gaven aan de oproep om mee te doen. Inmiddels heeft het fonds 190.000 euro kunnen toekennen aan 8 Delftse projecten.

20 maart 2020

Kunnen wij iets voor u betekenen?

Als donateur steunt u de TU Delft, maar vandaag willen we juist vragen of wij een steun voor u kunnen zijn. We hopen dat het goed met u gaat en vragen of we iets voor u kunnen betekenen. Heeft u behoefte om bij te praten over welke maatregelingen de TU Delft treft in deze tijd?