Body Power focust op het vergroten van je kracht en uithoudingsvermogen. Door het herhalen van verschillende oefeningen met behulp van dumbells, step en een barbell (halterstang) train je onder andere je been-, rug- en borstspieren. Het doel van Body Power is niet om groot en gespierd te worden, maar sterker te worden en je spieruithoudingsvermogen te verbeteren.

Tijdens de lessen Body power begeleidt een instructeur je met een reeks oefeningen. De les begint met een warming-up om de spieren warm te maken. Daarop volgt een reeks simpele, maar effectieve oefeningen voor de grote spiergroepen die gefocust zijn op kracht en uithoudingsvermogen. De les wordt afgesloten met een cooling-down. Bij alle oefeningen wordt er een indicatie gegeven hoeveel gewicht je kunt gebruiken, je kunt dus trainen op je eigen niveau.

Rooster & inschrijven

Docenten

Nancy Roeters

Nancy Roeters is een fanatieke sportdocente die het liefst de wat zwaardere lessen verzorgd. Met al een aantal jaren ervaring in andere sportscholen moet het helemaal goedkomen. Een leuk weetje over Nancy is dat ze ook nog een edelsmit is!

Prijs

Je hebt een X-abonnement nodig om je in te kunnen schrijven voor dit ticketuur.

Bekijk het prijsoverzicht

Praktische informatie

Alle niveaus
Ticketuur 
Trek sportkleding aan waar je gemakkelijk in kunt bewegen en neem een handdoek mee. Een flesje water voor tijdens de training is aanbevolen.

Online: leg een (yoga)mat of handdoek klaar. Pak je dumbbells erbij of gebruik gevulde waterflesjes als gewichten. Zorg voor een stevige stoel of tafel. In plaats van een barbell kun je een gevulde rugzak gebruiken.