Power Kick is een high intensity workout van 30 minuten op muziek, geïnspireerd op oosterse vechtsporten.

Veiligheidsmaatregelen coronavirus:

  • Houd je aan de RIVM-richtlijnen en de richtlijnen van de TU Delft.
  • Binnen bij X geldt een coronatoegangsbewijs. Dit geldt ook voor tennissen in de ballonhal.
  • Houd 1,5 meter afstand van anderen. Tijdens sport- of cultuuractiviteiten mag de 1,5 meter afstand losgelaten worden.
  • Draag een mondkapje als je je binnen in het gebouw verplaatst. Dit hoeft niet tijdens het beoefenen van sport- of cultuuractiviteiten.
  • Toeschouwers zijn niet toegestaan.
  • Bij klachten: blijf thuis en laat je testen.
  • Goede hygiëne blijft belangrijk.
  • Draag je Campus Card of X-card bij je als je deelneemt aan activiteiten binnen je X-abonnement.

Lees meer

Met Power Kick verbeter je je conditie, verbrand je een hoop calorieën in een korte tijd, ontwikkel je sterkere arm- en beenspieren en bovendien een strakkere buik. Het is een geweldige manier om je hoofd leeg te maken en je zelfvertrouwen te vergroten. Ervaring op het gebied van martial arts is niet nodig.

Rooster & inschrijven

Docenten

Dayenne Sanders

Ze studeerde Psychologie in Maastricht (BSc) en Groningen (MSc) en heeft vele jaren ervaring in sportscholen, waar ze lessen geeft zoals Body Combat, Body Balance, circuittraining, yoga, Body Pump, Spinning, HIIT en boksen. Ze is energiek en motiverend. Haar lessen geven iedereen het gevoel dat ze erbij horen en ze iets kunnen bereiken op hun eigen niveau. En muziek maakt de les!