Workshop Climate Justice: Roundtables with Researchers and Policy Makers

15 mei 2024 09:30 t/m 13:00 | Zet in mijn agenda

Het Delft Design for Values Institute organiseert in samenwerking met de TU Delft | Den Haag een workshop bestaande uit twee rondetafelgesprekken met wetenschappers en beleidsmakers over klimaatrechtvaardigheid. Het doel van de workshop is om een brug te slaan tussen techniek, technologie, mondiaal bestuur en politiek op het gebied van klimaatrechtvaardigheid, waarbij verschillende stemmen over lokale en mondiale kwesties worden belicht.

📆 Datum: Woensdag 15 mei,
🕗 Tijd: 09:30-13:00 (09:30-10:00 inloop) // inclusief lunch
📍 Locatie: Bezuidenhoutseweg 63, 2594 AC Den Haag

In deze workshop brengen we vooraanstaande academici en beleidsmakers bij elkaar, op zoek naar urgente kwesties op het snijvlak van klimaatgovernance, technologie en rechtvaardigheid, in het bijzonder op zoek naar verbindingen tussen contestaties uit het mondiale zuiden en Nederlands en EU-beleid.

🔗 Als je een beleidsmaker of onderzoeker bent op dit gebied - we kijken uit naar je inschrijving: https://edu.nl/y7mgw. Als we veel aanmeldingen ontvangen, hebben we de mogelijkheid om de deelnemers te selecteren om een divers publiek te garanderen.

Deze workshop is onderdeel van het Jaarthema Design for Justice van het Design for Values Institute.