Past deze studie bij mij?

Het kiezen van de juiste studie is een lastige keuze. Er is veel aanbod en wat past nou echt bij jou? Denk goed na over wat je belangrijk vindt. Wil je een studie met vakken die je goed kunt? Of juist een studie met vakken die je leuk vindt?

Vakken & interesses

De volgende vakken komen veel voor bij de dubbele bachelor TW/TN. Als dit vakken zijn die je leuk vindt en liggen dan is dit een studie voor jou.

• Wiskunde
  • Natuurkunde

Aankomende dubbele bachelor studenten dienen daarom zowel de verplichte studiekeuzecheck van Technische Wiskunde als die van Technische Natuurkunde te volgen. Voor meer informatie hierover verwijzen we je naar de verplichte studiekeuzecheck pagina.

Jij bent:

• Veel talent voor wiskunde en natuurkunde
  • Bereid om extra hard te werken
  • Groot doorzettingsvermogen
  • Abstract denkvermogen

Verplichte studiekeuzecheck

Bij deze dubbele bachelor vinden we het belangrijk dat iedere aankomende student voor het starten van de studie ervaart hoe het is om deze studie te volgen.

Jij bent:

• Veel talent voor wiskunde en natuurkunde