Studiekeuze Live Chat met studenten voor scholieren uit 6 vwo

Maandag 14 december – 20.00 – 21.00 uur

Zit jij in 6 VWO en heb je hulp nodig bij het kiezen van de juiste TU Delft bacheloropleiding?
Chat dan op 14 december a.s. tussen 20.00 en 21.00 uur met onze studenten. Zij staan online klaar om al jouw vragen te beantwoorden over de opleidingen en over studeren in Delft.

Om toegang te krijgen tot het Live Chat Event, moet je inloggen op het Unibuddy Platform. Heb je nog geen Unibuddy account dan is het enige wat je hoeft te doen is te klikken op “sign up” om een eenmalig account aan te maken. Je kunt dit online doen of de Unibuddy-app downloaden (voor Android- en Apple apparaten).

Met jouw inloggegevens kun je maandag 14 december om 20.00 uur via ‘join event’ op deze pagina inloggen op het unibuddy platform.