Partners

Energy Switch Zuid-Holland is gestart als een initiatief van Campus I-EM Delft, The Green Village, TU Delft en Talent voor Transitie. Deze founding partners hebben met de kwartiermaker van de Economic Board Zuid-Holland er voor gezorgd dat Energy Switch Zuid-Holland in september 2021 haar definitieve vorm heeft gekregen in een ondertekening als deelakkoord van het HCA Zuid-Holland.

Op dit moment zijn onderstaande organisaties partner in Energy Switch Zuid-Holland. Heeft u belangstelling om partner te worden ? Neem contact op met de project coördinator Jacqueline van Krieken. J.vankrieken@TUDelft.nl of 06-28811245

Onze partners zijn:

75 inQ, I-EM Delft, Darel Education, daVinci College, Denys, Eneco, Energy Cave, Gemeente Delft, Gemeente Rotterdam, Leerwerk Akkoord, NCOI, provincie Zuid-Holland, RGO Middelharnis, ROC Mondriaan, Rotterdam University, Shell, STC Group, Talent voor Transitie, Techniek College Rotterdam, Techniek Nederland, The Green Village, The Hague University, TU Delft, Wij Techniek.

Klik op de onderstaande logo's voor meer informatie.