Vacature TU TV: Videograaf / Editor

Job description

TU Delft TV is op zoek naar een nieuwe videograaf en editor. Heb jij ervaring met filmen met professionele apparatuur? Kun jij beeldmateriaal en geluiden bewerken tot een professioneel filmpje? Dan hebben we jou nodig!

TU Delft TV is een aantal jaar geleden begonnen met een team van 3 studenten. Intussen bestaat het team uit 20 studenten en zijn er meer dan 240 video’s gemaakt in totaal. Wij produceren onder andere voor het Science Centre en Delta. Ook hebben we een eigen kanaal waarop we proberen elke twee weken content over de TU Delft te plaatsen. Als videograaf/editor krijg je van een producer een project toegewezen waar jij je bezig mee mag gaan houden. Je krijgt tijdens het werkproces feedback van meerdere personen dus je leert een hoop! Je werkt voor het grootste deel zelfstandig en je kan je werktijd flexibel indelen.

NB. Voor deze functie is het van belang dat je student aan de TU Delft bent.

Skills

• Je hebt ervaring met professionele filmapparatuur
  • Je kan video’s monteren (bij voorkeur in Premiere Pro)
  • Je bent wekelijks ongeveer 8 uur beschikbaar
  • Je kan goed zelfstandig werken
  • Je hebt een brede interesse in technische onderwerpen
  • Je bent vriendelijk, spontaan, enthousiast en kunt goed een verhaal vertellen

Offer

Je kunt snel starten en wekelijks zo’n 8 uur werken, voor onbepaalde tijd. Je zal worden uitbetaald conform de cao NL Universiteiten, schaal SA (student-assistent).

De verdeling in loonschalen is als volgt:

• 0-120 ECTS = SA2
  • 121-180 ECTS = SA3
  • >180 ECTS/Master student = SA4

Welke specifieke bruto bedragen hieraan verbonden zijn kan je bij FlexDelft opvragen. Ga uit van een bruto uurloon tussen €14,00 en €16,00, met een toeslag op de zaterdag en zondag.

Interested?

Solliciteren kan door je CV & motivatiebrief op te sturen naar tudelfttv@tudelft.nl t.a.v. Simon Aerts.