Word Studentvriend en ontvang de TU-hoodie als welkomstcadeau!

Als Studentvriend steun je de wetenschappelijke en persoonlijke ontwikkeling van Delftse studenten en kun je zelf ook een bijdrage aanvragen. Dus wil je een summer course volgen in het buitenland, een bijzonder evenement organiseren, heb je een ambitieus idee, maar niet voldoende financiële middelen of wil je deelnemen aan een congres? Vraag dan een bijdrage aan bij FAST (Funding Ambitious Students TU Delft), het fonds voor en door studenten van TU Delft.

En voor een tientje per jaar hoef je dat niet te laten, want je krijgt de TU-hoodie (normaal € 29,95) tijdens de OWee gratis!

Waarom Studentvriend worden?

• Je steunt de wetenschappelijke en persoonlijke ontwikkeling van Delftse mede-studenten.
  • Als Studentvriend kun je zelf ook een aanvraag indienen bij FAST.
  • Je krijgt de TU-hoodie cadeau (normaal € 29,95). Alleen verkrijgbaar tijdens de OWee. OP=OP!
  • Slechts 10 euro per jaar.
  • Jouw donatie komt 100% ten goede aan FAST.

Deze actie is inmiddels afgelopen