Heb je al een overzicht met technische opleidingen aan de Technische Universiteit Delft waar je tussen twijfelt en heb je al een open dag bezocht? Deze tips helpen je bij het maken van de juiste keuze.

Houd in je achterhoofd dat een studie kiezen richting geeft aan je toekomst, maar niet bepalend is.

Vertrouw op je gevoel en focus op de dingen waar je zeker van bent. Uiteindelijk blijft het een lastige keuze om te maken. Maar door deel te nemen aan meerdere voorlichtingsactiviteiten, bereid jij jezelf zo goed mogelijk voor!

Design your student life.

Keuzes maken is lastig!

Soms voelt het alsof de rest van je leven ervan afhangt van je studiekeuze. TU Delft biedt je daarom oefeningen en inspiratie om dit alles makkelijker te maken, of je nou voor een TU Delft studie kiest, of iets totaal anders.