Weet je al zeker dat je een technische studie wilt gaan doen? Maar vraag je je af of de TU Delft wel bij jou past?

Om je te helpen met het beantwoorden van deze vraag hebben wij wat informatie over de universiteit en de campus op een rijtje gezet.

Ben je na het lezen van deze informatie geïnteresseerd in een studie aan TU Delft? Kom dan een keer langs op de campus! Je kan je inschrijven voor een campustour waar je een rondleiding krijgt over langs veel onderwijsgebouwen en andere faciliteiten. Ook is het mogelijk de campus te bezoeken op open dagen en meeloopdagen. Deze mogelijkheden bieden je een kans om zelf de sfeer te proeven van de TU Delft, en te kijken of deze je aanspreekt!  Kijk hier voor alle mogelijkheden.

Design your student life.

Keuzes maken is lastig!

Soms voelt het alsof de rest van je leven ervan afhangt van je studiekeuze. TU Delft biedt je daarom oefeningen en inspiratie om dit alles makkelijker te maken, of je nou voor een TU Delft studie kiest, of iets totaal anders.