Als je naar een open dag van de Technische Universiteit Delft gaat, zijn er verschillende vragen die je kunt stellen.

Om je hierbij op weg te helpen, hebben we alvast wat mogelijke vragen voor jou opgesteld. Door deze vragen bij je te houden, weet je zeker dat je geen dingen vergeet.

Over studeren aan de TU Delft:

Over de opleiding:

Over de toelating:

Door het stellen van al deze vragen krijg je een goed beeld van de universiteit en de opleidingen. Heb je zelf nog specifieke vragen die je wilt stellen? Schrijf de vragen op en neem ze mee naar de open dag.

Design your student life.

Keuzes maken is lastig!

Soms voelt het alsof de rest van je leven ervan afhangt van je studiekeuze. TU Delft biedt je daarom oefeningen en inspiratie om dit alles makkelijker te maken, of je nou voor een TU Delft studie kiest, of iets totaal anders.