Schrijf je in voor TU Delft BioDay 2019

Nieuws - 22 maart 2019 - Webredactie Communication

Deze zomer komt BioDay terug om de biodiversiteit van TU Delft te laten zien. De hele TU Delft-gemeenschap is welkom, van studenten tot principal investigators en van bedrijfsrelaties tot labtechnici.

Kom langs, deel en krijg updates over nieuwe, spannende wetenschap, leg contact met studenten en wetenschappers van alle faculteiten, inspireer, laat je inspireren en plant de zaadjes voor de volgende generatie aan biologie gerelateerd toponderzoek bij TU Delft.

Op dinsdag 2 juli beginnen we de BioDay-middag met een lezing over ‘whole-organism clone-tracing using single-cell sequencing’ door TU Delft-alumnus prof.dr.ir. Alexander van Oudenaarden, directeur van Hubrecht Institute-KNAW in Utrecht.

Na de lezing volgen er vijf posterpitches en drie <link bioengineering biodate-2018 projects>BioDate 2018-projectpresentaties. We sluiten de dag af met een posterpresentatie - inclusief posterprijzen - in de Foyer van de Aula. We accepteren alle onderzoeksposters die een link hebben met biologie, je kunt je poster abstract indienen tot 15 mei 2019.

We zien ernaar uit je te ontmoeten op 2 juli, het BioDay 2019 Organization Committee,

Caroline Paul (TNW/BT, chair), Martin Depken (TNW/BN), Dimitra Dodou (3mE), Joana Gonçalves (EWI), Ralph Lindeboom (CiTG), Dimphna Meijer (TNW/BN), Aljoscha Wahl (TNW/BT) en Frederik Zietzschmann (CiTG).