Lunchlezingenreeks EWI: Lezing over Human language technologies in health

29 februari 2024 12:45 t/m 13:40 - Locatie: EWI Lecturezaal Boole | Zet in mijn agenda

Health Month EWI Lunch Lecture Reeks

Tijdens de februari Health Month maand zullen verschillende EWI-onderzoekers lunchlezingen geven over het gezondheidsonderzoek dat we binnen de faculteit doen, en hun fantastische werk binnen patiëntgerichte technologische gezondheidszorg laten zien. Ben jij een master- of PhD-student, of onderzoeker, en wil je met je werk impact maken op de gezondheidszorg? Neem dan deel aan één of meerdere van deze interessante lezingen en ontdek hoe wij verschillende uitdagingen op het gebied van gezondheid en welzijn te lijf gaan.

Abstract van de lecture over Human language technologies in health door Prof. Jie Yang

Human language technology (HLT), bestudeert methoden hoe computerprogramma's of elektronische apparaten menselijke teksten en spraak kunnen analyseren, produceren, wijzigen of erop kunnen reageren. Neem deel aan deze interessante lezing en ontdek hoe menselijke taaltechnologieën artsen en patiënten kunnen helpen in het proces van longkanker.