In een constant veranderende wereld is het lastig een studie te kiezen en je eigen pad te bewandelen. Hoe bepaal je bijvoorbeeld welke studie bij je past? En ga je direct studeren of kies je voor een tussenjaar?

Met behulp van de volgende vier vragen kom je dichter bij het maken van een keuze waar je je goed bij voelt.

Combineer de antwoorden op de 4 vragen hierboven en kom erachter of de studie die jou interessant lijkt aan de Technische Universiteit Delft de juiste keuze voor jou is. Toch nog enige twijfels? Loop een keertje mee op de campus in Delft.

Design your student life.

Keuzes maken is lastig!

Soms voelt het alsof de rest van je leven ervan afhangt van je studiekeuze. TU Delft biedt je daarom oefeningen en inspiratie om dit alles makkelijker te maken, of je nou voor een TU Delft studie kiest, of iets totaal anders.