News & In the media

572 resultaten

08 januari 2018

Pieter Bots on TU Delta about Peer review and appraisal

During Education Day 2017, Anton Akhmerov, Pieter Bots, Pasquale Cirillo and Kevin Cowan were appointed TU Delft Education Fellows. Each fellow receives € 50,000 to carry out an educational project on innovation. In the first of a series of their projects, we today look at Dr Pieter Bots (TPM).

05 januari 2018

Michel van Eeten op NOS.nl over Veiligheidslekken in chips

De veiligheidslekken die gisteren in vrijwel alle laptops, telefoons en tablets zijn aangetroffen, kunnen het beste opgelost worden met nieuwe chips. Maar het kan nog heel lang duren voordat deze op de markt zijn, zeggen deskundigen.

02 januari 2018

Gerdien de Vries in London School of Economics and Political Science

We need a cultural shift to promote and keep aboard competent employees who don't want, or don't know how, to lead, writes Gerdien de Vries in her blog.

23 november 2016

Mariëlle den Hengst-Bruggeling op ccv-secondant.nl: Met BART! werken aan een veilige buurt

In Den Haag moet het project BART! een digitaal verbindingsmiddel worden. Het moet ervoor zorgen dat politie, gemeente en burgers samen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor een veilige leefomgeving. Hoe zijn de eerste ervaringen in de wijk Bouwlust?

17 november 2016

ARPro Augmented Reality onderzoek voor agenten op straat gaat van start

Mariëlle den Hengst en Stephan Lukosch hebben bij het ministerie van V&J subsidie gekregen om de komende twee jaar onderzoek te doen voor de politie naar de toepassing van Augmented Reality voor agenten op straat.