Nieuws & Mediaoptredens

490 resultaten

17 juni 2020

Juan Manuel Durán and Martin Sand awarded Fellowships at Netherlands Institute for Advanced Study

Juan Manuel Durán and Martin Sand have been selected for a stay at the Netherlands Institute for Advanced Study in the Humanities and Social Sciences (NIAS-KNAW) in Amsterdam.

17 juni 2020

Jos Blank in de Volkskrant over arbeidsproductiviteit bij overheidsmonopolies

Jos Blank, hoogleraar prestaties van de overheid aan de TU Delft, rapporteert met regelmaat over de arbeidsproductiviteit bij de publieke dienst.

21 mei 2020

Aad Correljé in TU Delta over effecten van corona op de wereldhandel

De globalisering loopt door corona tegen haar grenzen. En een negatieve olieprijs? "Dat is een unicum", aldus Aad Correljé.

21 mei 2020

Aad Correljé op Energiepodium over corona en het huidige economische systeem

Het huidige globale, flexibele, just-in-time economische systeem met relatief lage transactiekosten zal na de coronapandemie voorbij zijn, aldus Aad Correljé.

12 mei 2020

Call for papers for workshop and special issue Energy Systems and Changing Values

We invite contributions to a workshop on Energy systems and changing values to be held from 15 to 17 October 2020 in Delft, The Netherlands. People interested in contributing to the workshop are requested to submit a 300-word abstract to info@valuechange.eu before 1 June 2020.

10 mei 2020

NEN ondersteunt TU Delft met nieuw promotieonderzoek

NEN ondersteunt de TU Delft en TU Eindhoven in hun wetenschappelijke onderzoeken door cofinanciering van twee promotieplaatsen op het gebied van normalisatie. Deze promotieplaatsen zijn geïnitieerd vanuit de Stichting onderzoek en onderwijs normalisatie en standaardisatie. Vanuit TU Delft is Geerten van de Kaa van faculteit TBM betrokken.