MoSHE studenten vallen in de prijzen

Nieuws - 06 maart 2018 - Webredactie

Het ministerie van I&M heeft in het kader van het programma “Duurzame veiligheid 2030 voor de (petro)chemische industrie” begin dit jaar een essaywedstrijd uitgeschreven met drie kleine geldprijzen. Deelnemers werd gevraagd om uiteen te zetten welke verbeteringen de industrie kan doorvoeren om veiligheid te vergroten. De eerste en tweede prijs zijn gewonnen door MoSHE-studenten van de lichting MoSHE19 (2015-2017).

Winnaars
De 1e prijs was voor Daan van Wieringen typo3/van Tauw die aangeeft dat veiligheid in de sector kan worden vergroot door elkaar meer vertrouwen en verantwoordelijkheid te geven. Jos Villevoye van Strukton Civiel, winnaar van de 2e prijs, vindt dat de sector niet moet blijven hangen in oude denkbeelden en vooral gebruik moet maken van hedendaagse wetenschap en technologie om veiligheid te verbeteren.