Let’s Finally Face the Authenticity Dilemma… And Unlock Our Full Potential!

05 oktober 2022 12:45 t/m 13:30 - Locatie: Kronigzaal - First floor of building 58 | Zet in mijn agenda

Met Paulien Herder and Bertus Beaumont

De decaan (Paulien Herder) en diversity officer (Bertus Beaumont) nodigen alle medwerkers, studenten en gasten van de faculteit, en iedereen van de TU Delft gemeenschap uit voor een interactieve panel/publiek lunch gesprek om een langdurige dilemma te verkennen dat onnodige limieten legt op onze invloed en welzijn, en de mogelijkheid voor de faculteit om te voldoen aan haar  belangrijke maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Wij zijn een levendige, vrije gemeenschap van getalenteerde mensen met een doel. Toch worstelen wij soms met het toepassen van onze talent op een plezierige en effectieve wijze. Ook nog hebben sommige van ons, ongeacht het talent, het zwaarder om succes te vinden binnen onze faculteit. Het goede nieuws is dat dit vermijdbaar is.

Onze strijd en ongelijkheid bevat vaak een laag niveau van sociale veiligheid en inclusie, wat ons verhindert om vragen te stellen, uit te spreken en gezamenlijk effectieve oplossingen te vinden. De faculteit streeft ernaar dit te verbeteren, maar deze ambitie laat ons ook een dilemma onder ogen zien: We kunnen andere en onszelf helpen door autentieker en meer open te zijn, maar we zijn bang van de negatieve gevolgen van het schenden van (impliciete) conventies die opgesteld zijn door het huidige niveau van sociale veiligheid.

In deze interactieve panel/publiek discussie zullen wij openlijk deze catch-22 en de gevolgen ervan op onze welzijn en invloed vekennen, en we zullen zoeken naar mogelijke oplossingen.

Iedereen van de TU Delft gemeenschap (studenten, medewerkers en alumni).

Soort Evenement
(Panel) Debat - Dialoog

Eten en/of Drinken
Er wordt voor een lunch gezorgd.

Aanmeldingslink
Klik hier om je aan te melden.

Toegankelijkheid
Toegankelijk voor iedereen.