Aandacht voor ethiek in Tech for Health campagne

Nieuws - 08 maart 2021 - Webredactie

Onderzoeker Samantha Copeland van de faculteit TBM wil ethiek zichtbaar en bespreekbaar maken op het raakvlak van technologie en geneeskunde. Het doel: komen tot verantwoorde en duurzame innovatie in de gezondheidszorg.

Haar onderzoek is onderdeel van de TU Delft campagne Tech for Health | Betere zorg dankzij Delftse technologie. Hiermee vraagt de universiteit aandacht voor onderzoek door TU Delft met medische instituten dat bijdraagt aan het verbeteren en toekomstbestendig maken van de Nederlandse gezondheidszorg. Je kunt het onderzoek van Samantha Copeland steunen door een gift aan het Universiteitsfonds.

Lees meer over de lancering van Tech for Health | Betere zorg dankzij Delftse technologie: