Djonno Bresser door CiTG genomineerd voor TU Delft Best Graduate Award 2019

Nieuws - 04 november 2019 - Webredactie

Het Universiteitsfonds Delft reikt ieder collegejaar de prijs uit voor de beste afstudeerder van de TU Delft. Elke faculteit draagt haar beste afstudeerder voor. Djonno Bresser is dit jaar door de faculteit CiTG voorgedragen. De bekendmaking van de winnaar vindt plaats op dinsdag 12 november.

Djonno voltooide de mastertrack Structural Engineering binnen de master Civil Engineering. Voor zijn afstudeerscriptie werkte hij aan een simpel maar efficient model om bepaalde scheurvorming in betonconstructies en metselwerk te begrijpen. Zulke modellen zijn nodig om onderzoek te kunnen doen naar bijvoorbeeld  metselwerkschade of gedeeltelijk instorten van huizen in Groningen door aardbevingen, of om de resterende levensduur van versterkte betonnen bruggen te kunnen bepalen.

TU Delft Best Graduate Award Ceremony 2019

Op dinsdag 12 november (16:00 uur) in de Aula van de TU Delft worden de Best Graduate Awards tijdens de TU Delft Best Graduate Award Ceremony uitgereikt. De acht beste afstudeerders geven tijdens deze plechtigheid een korte presentatie over hun afstudeerwerk. Zij ontvangen ieder de Best Graduate Medal en Certificate of Excellence plus een geldbedrag van € 1.000. De winnaar ontvangt nog eens € 2.500 extra. Je bent van harte welkom om aanwezig te zijn bij de prijsuitreiking