Op expeditie door Afrika in de Botanische Tuin

07 juli 2019 12:00 t/m 17:00 - Locatie: Botanische Tuin, Poortlandplein 6 - Door: Botanische Tuin | Zet in mijn agenda

Expeditie Afrika

Er is iets nieuws voor kinderen in de Botanische Tuin!

Op 7 juli mogen kinderen (met ouders) in de Botanische Tuin TU Delft op expeditie door Afrika. Bij de entree ontvangt elk kind een paspoort om mee door de tuin te ‘reizen’. Wie durft het gevaarlijke regenwoud in te gaan? En hoe werd in Egypte van planten papier gemaakt?

Het is een leuke ‘doe’ dag voor kinderen tussen de 5 en 12 jaar. In de hele tuin zijn activiteiten rondom dieren en planten in Afrika. Lijkt het jullie leuk? Dan ziet de expeditieleider jullie graag op 7 juli in de tuin tussen 12:00 – 17:00u) laatste entree 16:30u).

Toegang kinderen (inclusief paspoort-stempelkaart): € 6,-  Op deze dag is de Museumjaarkaart voor kinderen NIET geldig.
Toegang volwassenen: € 6,-
Toegang 65+: € 3,-