Virgiel viert feest met de inwoners van Delft - Film & Concert

07 mei 2018 16:00 t/m 11 mei 2018 18:00 - Locatie: Delft - Door: K.S.V. Sanctus Virgilius | Zet in mijn agenda

Dit jaar viert studentenvereniging Virgiel haar 120e verjaardag. Een bijzonder jubileum, dat de leden met het hele stad willen vieren. Daarom organiseert de vereniging twee grote, gratis evenementen waarvoor alle inwoners van Delft zijn uitgenodigd.

Openluchtbioscoop

Maandag 7 mei 16:00u - 22:00u
Locatie: op de Markt
Neem mee: eigen stoel of kussentjes

Kijk en geniet met 1000+ man op de markt terwijl een film op een gigantisch LED-scherm van 7 bij 4 meter wordt afgespeeld! De eerste film start om 16.00 uur, de 2e film om 19.00 uur. Welke films het worden, is nog even een verrassing.

Grachtenconcert

Vrijdag 11 mei, 15:00 - 18:00u
Locatie: aan de Zuidkolk bij de Hooikade
Hoe te genieten: op een bootje of een sta-plek aan de kade

Dobber met je bootje aan de Zuidkolk bij de Hooikade of kijk en luister vanaf de kade, naar al het talent die de studentenvereniging Virgiel te bieden heeft! Bandjes van nu en vroeger samen op een podium. Dit hele evenement is gratis toegankelijk.