D:DREAM Expositie studenten projecten t/m 29 maart | de Hoven Passage

19 februari 2018 00:00 t/m 29 maart 2018 00:00 - Locatie: De Hoven Passage - Door: Goede Buren | Zet in mijn agenda

De D:DREAM status is niet iets wat elk studentenproject zomaar krijgt. Maar wat is nou precies een DreamTeam en waar staat D:DREAM eigenlijk voor? D:DREAM staat voor 'Delft: Dream Realization of Extremely Advanced Machines'.

Deze machines kunnen van alles zijn, van mens aangedreven onderzeeër tot raceauto op waterstof. Wat deze machines gemeen hebben is dat ze bijvoorbeeld extreem zuinig zijn, dat ze door duurzame energie aangedreven worden of omdat ze technisch innovatief zijn.

Teams van voornamelijk Delftse studenten, DreamTeams, stellen hun projecten tentoon in de Hoven Passage. Van zaterdag 3 februari t/m vrijdag 29 maart zijn verschillende projecten van TU studenten te bewonderen in de Hoven Passage. Ben jij ook nieuwsgierig naar de techniek achter deze projecten? Kom dan snel een kijkje nemen in de Hoven.