SG | Students4Sustainability Week: The Tipping Point

05 maart 2018 19:30 t/m 09 maart 2018 00:00 - Door: Students4Sustainability | Zet in mijn agenda

Hoe kunnen kleine veranderingen toch een grote impact hebben? Kunnen we met iets simpels een complex probleem oplossen? Hoe kunnen we de wereld op tijd verduurzamen, en wanneer is het te laat?

In de week van 5 tot 9 maart zullen wij met verschillende evenementen hier achter komen. Doe mee aan de Students4Sustainability Week, een week gevuld met interessante vraagstukken, lezingen en uitdagingen rondom het thema duurzaamheid!

- PROGRAMMA -

• Maandag    05-03:   Opening "Out-of-the-box Avond"
  • Dinsdag      06-03:   Case dag
  • Dinsdag      06-03:   Filmavond
  • Donderdag 08-03:   Inhouse-dag
  • Vrijdag         09-03:   Excursie
  • Geïnteresseerd? Volg het evenement op Facebook!

De Stichting Students4Sustainability, kortweg S4S, is een studentenorganisatie die investeert in duurzame studentenprojecten in ontwikkelingslanden. S4S illustreert aan de hand van deze projecten dat duurzame techniek succesvol voor welvaartsverhoging wordt ingezet.