Vacature: Content Assistent bij het X Content Team

Nieuws - 02 juli 2021 - Communication

Ben jij creatief en heel goed met social media? Wij zijn op zoek naar twee studenten die ons 6 uur per week willen ondersteunen bij het beheren onze social media kanalen en het up-to-date houden van onze website. Kun jij precies de juiste content bedenken, passend bij de Delftse student? Weet jij hoe je onze doelgroep kunt enthousiasmeren? Ben je creatief met foto en video en denk jij dat je het aantal volgers van onze accounts door het dak kunt laten gaan? Dan zoeken we jou!

Samen met twee andere studenten in het Content Team krijg je veel vrijheid om originele content te ontwikkelen die de link legt tussen X en de Delftse student. Je houdt je actief bezig met het ontwikkelen van online content. Dit kan variëren van verslaglegging van evenementen tot aankondigingen van nieuw aanbod, maar ook het inspelen op de actualiteit.

De volledige vacature lezen of direct solliciteren? Lees hier verder!