Eerste Exhale Week was een succes

Nieuws - 28 februari 2024 - Communication

Drie weken na de officiële opening van Exhale was het van 12 t/m 16 februari tijd voor de eerste Exhale Week. Bij Exhale, a social living room powered by X, kwamen een week lang studenten bij elkaar tijdens 11 workshops, concerten en events.

Met ruim 250 deelnemende studenten kijkt Exhale terug op een succesvolle eerste editie! Het dagelijkse programma varieerde van een poker night tot een ‘guided dance rave’ en van een ‘drink & draw’ tot een creative studio tour. In samenwerking met Groover konden studenten dagelijks binnenlopen voor huiskamerconcerten en in co-creatie met Lijst Beta organiseerden we Campfire Talks, een spel dat uitnodigt tot gesprekken over persoonlijke ervaringen.

Over Exhale
Exhale is vanaf 19 januari 2024 officieel geopend. Als a social living room powered by X, heeft Exhale een divers programma van workshops en evenementen met als doel het faciliteren en ondersteunen van sociale verbinding, creativiteit en ontspanning. Exhale is zeven dagen per week geopend (ma-vr 12.00-22.30, za-zo 17.00-22.30) voor alle studenten van de TU Delft om gebruik te maken van de ruimte om te ontspannen, samen te komen en op te laden.

Buiten de geplande Exhale Weeks omvat het programma tweewekelijkse evenementen en workshops. De Living Room is elke dag geopend vanaf 12.00 uur en de Creative Studio is elke avond geopend vanaf 17.00 uur.

Het volledige programma is te vinden op wwww.ready-to-exhale.com/