Doe mee aan de pilot van de Onderwijshackathon op 30 november 2023 – meld je aan!

Nieuws - 18 oktober 2023 - Tessa van Mourik

Ben je enthousiast over het creëren van beter onderwijs? Of ben je sceptisch over duurzaamheid in het onderwijs? Kom en deel je ideeën door mee te doen aan de pilot van de Onderwijshackathon aan de TU Delft op 30 november. Meld je aan via de onderstaande knop.

TU Delft heeft de ambitie om in 2030 CO₂- neutraal, klimaatadaptief en circulair te zijn, waarbij we aandacht hebben voor de leefkwaliteit en biodiversiteit. De TU Delft stelt haar campus open als een proeftuin voor innovaties, waar de kracht van de ingenieur, ontwerper, wetenschapper, overheid en bedrijfsleven samenkomt. In de pilot van de Onderwijshackathon, gaan studenten, docenten en medewerkers in gesprek over het onderwijs van de toekomst.

Wat kan je verwachten?

In de pilot van de Onderwijshackathon duiken we met elkaar in de verkenningsfase. Wat zijn de verschillende perspectieven voor de verbetering van het onderwijs? Monika Roeling, onderzoeker Sustainability in Education en Javier Trescoli Garcia, van GreenTU, introduceren verschillende initiatieven om het onderwijs te verduurzamen. Op basis van deze initiatieven vormen we het gesprek om het onderwijs van de toekomst te vormen. Deze pilot is een stap richting de Onderwijshackathon aan TU Delft in 2024.

• Van 10.00 tot 13.00 uur
  • Locatie op de TU Delft Campus
  • ECHO, Hall E

Vragen? Schroom dan niet om contact op te nemen met sustainability@tudelft.nl.
Tijdens de pilot van de Onderwijshackathon hopen we op deelnemers van verschillende faculteiten. Wil je dit evenement delen in jouw TU-netwerk?