Plant een boom op de TU Delft Campus – meld je aan!

Nieuws - 05 maart 2024

Op woensdag 20 maart vieren we Nationale Boomfeestdag! Medewerkers en studenten kunnen dan nieuwe bomen planten in het Berlagepark bij het Science Centre. Samen zorgen we voor een grotere biodiversiteit op de campus. Meld je aan via je de onderstaande link.

TU Delft streeft naar een EcoCampus, een plek waar mens en natuur samenleven. Een grotere biodiversiteit zorgt voor een gezond ecosysteem en draagt bij aan een klimaatadaptieve campus. Door samen bomen te planten, zetten we een stap dichter bij onze ambitie; een CO2-neutrale, klimaatadaptieve en circulaire campus in 2030, met aandacht voor biodiversiteit en leefkwaliteit.

Samen bomen planten op de campus

Op woensdag 20 maart kunnen medewerkers en studenten bomen planten onder begeleiding van Groenbeheerder René Hoonhout en beleidsmaker EcoCampus Tim Tabak. Zij vertellen meer over de EcoCampus, de huidige biodiversiteit en helpen bij het planten van de bomen.

Meer informatie en aanmelden

Meld je aan via deze link, om samen met een collega op woensdag 20 maart een boom te planten. Er kunnen bomen worden geplant op de volgende momenten:

• 10.00 – 11.00 uur- niet beschikbaar, volgeboekt!
  • 11.15 – 12.15 uur
  • 12.45 – 13.45 uur - niet beschikbaar, volgeboekt!