Equity x A+BE: Intersecting Differences

Met Robert A. Gorny, Ain Contractor, Gabriel Maher en Teana Boston-Mammah

06 oktober 2023 10:00 t/m 16:30 - Locatie: Berlagezaal 1-2 – Building 8 – Faculty A+BE | Zet in mijn agenda

Het evenement omvat een ochtendworkshop voor geregistreerde PhD's en Masterstudenten van A+BE (en aanverwante faculteiten) die werken met intersectionaliteit; het middagprogramma omvat een lezingensessie door en paneldiscussie met uitgenodigde experts over intersectionaliteit en intersectionele benaderingen van onderzoek, ontwerp en onderwijs.

Programma

10:00 Welkom door Robert A. Gorny, Docent, onderzoeker en Faculty Diversity Officer, A+BE, TU Delft
10:15-12:30 "Making Space" Panelgesprek en workshop over stedelijk ontwerp, ruimtelijke rechtvaardigheid en intersectionaliteit.
13:30-16:30 Middagpresentaties en paneldiscussie over intersectionele benaderingen, met Ain Contractor, onderzoeker aan het IHE Delft Instituut voor Watereducatie, Gabriel Maher, ontwerpend onderzoeker Design Academy Eindhoven, Teana Boston-Mammah, docent culturele diversiteit in sociale praktijken, WDKA Rotterdam

Academisch en ondersteunend personeel, en (PhD) studenten.

Soort Evenement
Workshop – (Panel)Discussie – Lecture

Eten en/of Drinken
Wordt niet verzorgd.

Aanmeldlink
Meld je aan via e-mail: Diversity-BK@tudelft.nl

Toegankelijkheid
De locatie is toegankelijk voor rolstoelen. Er zitten triggerwaarschuwingen en ondertiteling in de opname.

Taal