Ontmoet de DEI board TNW en discussieer mee

Met Silvania Pereira

05 oktober 2023 12:45 t/m 13:30 - Locatie: A1.140, GEBOUW 58 | Zet in mijn agenda

Lunchbijeenkomst: ontmoet de DEI board TNW

De DEI (diversity, equity and inclusion) board van de faculteit TNW wil de ideeën van zoveel mogelijk medewerkers en studenten meenemen in de acties. De DEI board luistert naar en leert graag van jouw ervaringen. Waarom? Ten eerste omdat ze willen weten of zij op de goede weg zitten. Daarnaast willen ze heel graag met jou de vervolgstappen bespreken op het gebied van diversiteit en inclusie. Dit doen ze door middel van een discussie met jou en de DEI board. Onderwerpen die onder meer aan de orde zullen komen zijn: loopbaanontwikkeling, culturele verschillen, faciliteiten voor verschillende doelgroepen, omgangsvormen.

Doelgroep
Academisch en ondersteunend personeel, en (PhD) studenten

Soort evenement

Eten en/of drinken